Melinda: skola igen

Heej :)

Grafisk kommunikation, har jag sagt hur mycket jag avskyr det ämnet? Det tråkiga är ju att jag har valt just den inriktningen till 2:an sedan. Aja, jag kanske dör innan, who knows. ^^
Idag är inte Emelie i skolan, så jag, Anton & Charlotte får klara oss själva. Ska in till stan sedan på lunchen och spruta på oss lite parfym, ta en cheeseburgare & A ska leta efter en sjal. Hoppas han hittar en, det lilla knytet! <3 :)

Slutar vid 14:30 idag och efter skolan ska jag strula runt. ^^ Nej men usch, vad skriver jag! :O Helt galen! Jag känner mig lite oseriös för tillfället, ber om ursäkt för det.

Det var allt för mig just nu, hörs senare antar jag! =)


Haha, bjuder på den :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0