Melinda: mycket plugg!

God morgon gänget!

Härlig morgon det här, även om inte solen lyser. I vanliga fall brukar jag deppa ihjäl en mulen dag (för jag ÄLSKAR sol!), men idag gör jag inte det! Dagen bir nog bra i alla fall. :)
I statistiken kan jag se att redan 40 unika besökare har tittat in idag, trevligt! Vi är i bloggen blir SÅ glada av läsare!! Du som läsare, får väldigt gärna skicka en kommentar och tipsa om saker du vill att vi ska skriva om, dels bir det lättare för oss (kan bli i alla fall! ;D) och dels blir det roligare för er!

Idag är Anton på sommarland, jag önskar honom ett STORT lycka till! Jag skulle varit sjuuukt nervös, men det klarar du grabben! =)

Som både Emelie & Anton har skrivit i förgående inlägg, (det där om att man ska vara nöjd med sig själv) det stämmer verkligen. Om man börjar dagen med att säga till sig själv: Fyfaaan vad snygg jag är! Då ska ni se att hela dagen blir annorlunda! Kanske man inte har så feta ben i alla fall? Magen kanske inte är så illa?
Okej, mycket tjat om att vara nöjd med sig själv, men det behövs i dagens samhälle då alla, verkligen ALLA, drabbas utav det ständiga tjatet att man måste se perfekt ut.
Jag är perfekt, Anton är perfekt, Emelie är perfekt, alla är perfekta! Men tänk, alla är så olika varandra. :O Jag kan inte hitta en enda sak på min kropp som ser likadan ut som t ex Antons. Ändå är vi båda perfekta. ;D
 Klura på den haha :D

Nåväl, nu ska jag plugga lite matte tror jag! Kanske inte det roligaste man kan göra en lördag, men det behöver jag!
Ha nu en riktigt fin dag alla människor ute i världen! ;D
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0