Melinda: introduktion

Hej allihopa! =)

Här har ni mig. =)
Melinda heter jag och är som ni kanske redan vet, 17 år gammal. Faktiskt, så visste jag inte om att mina kära vänner Emelie & Anton gjorde den här bloggen, but now I know! Vilken härlig och underbar blogg.

Vad kan jag säga om mig själv då? Jao, jag är en 163 cm lång, brunhårig tjej som kommer från Hjo. En liten trevlig stad som ligger nära Vättern. Enligt Anton är jag och min familj riktiga "svenssons" eftersom vi har villa, 2 bilar, båt och katt.

HAHA justde, A och E har ju gett oss olika kategorier, och de gav mig "djur". Fasen vad underbart, jag älskar djur! Själv har jag 3 st, helt underbara varelser. Katt, kanin & ödla.
Ni får ursäkta mig för att jag skriver så dåligt, men just nu har jag mattelektion och är grymt trött. Faktiskt så vet jag inte riktigt VAD jag ska skriva, men är ni nyfikna, så fråga på! =) Jag svarar på ALLT!


Ni kanske tycker att vi alla 3 är helt olika, och det är vi!
Helt olika individer är vi, men det är just det som gör att vi passar så bra ihop! =)

Ha en fin dag! Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0