Melinda: Det är i maj som allt händer!

Hej kära läsare

Ni kan inte ANA hur himla mycket vi har att göra i skola nu! Vi har inlämning och/eller prov i varje ämne. VARJE ÄMNE!
De tre vännerna kommer ni inte ha så mycket tid till att skriva är jag rädd, men vi ska nog försöka uppdatera ändå. :) Vi kan ju inte bara överge vår nya blogg, den fortsätter. Men ärligt, jag vet inte hur jag ska klara av det här. Plugga, plugga och åter plugga, varje dag, varje sekund. Kanske inte riktigt va?
Nu känns det säkert som om jag kommer att göra det, men det kommer jag inte. Det är endast 4 veckor kvar av 1:an på gymnasiet. Oj oj OJ! Ett långt och härligt sommarlov väntar!

Någon skum typ vill ändra så att sommarlovet endast är 4 veckor långt! Sjuk i huvudet? Klart det ska vara långt! Hoppas på fint väder den här sommaren bara, förra var ju kasst! xD

Nu ska jag läsa lite bloggar och ta det lugnt, sedan ska jag hem! =)
KRAM


Bad hairday? Yes box!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0