Melinda: Alla känslor är borta!

Hej bloggen :)

Har varit väldigt inaktiv idag på grund av att jag har varit i Tibro med mina kära vänner. Marie och hennes klass (naturklassen) hade ordnat en tipspromenad i Rankås som jag gick. Det var fruktansvärt kallt och det regnade till och från, men annars så! De sålde även fika som jag köpte "lite" av. Nåja, de fick pengar till sin klasskassa i alla fall! =)

Hade fått en ganska konstig kommentar i min andra blogg (pindilusen.blogg.se) som jag inte trodde var sann. Var därför tvungen att ringa mitt ex och se om det var han som hade skrivit den, det var det. Orka! :O Kommentaren var lång som en jäkla roman! Men aja, kul att han hade något att göra i några minuter.
Jag och mitt ex (Sebastian) var tillsammans i lite över ½ år, inte jättelänge kanske, men ändå. Jag litade aldrig på honom och han litade väl aldrig riktigt på mig heller. (Helt ärligt, man kan inte lita på mig, bra att jag erkänner det också. xD)
Nåja, jag snackade med honom lite i telefon och han berättade att han träffat en massa andra tjejer (endast kompisar..) men det kändes bra! Jag har inga som helst känslor för honom längre, och han har tappat alla känslor för mig. Men faktiskt sa han följande: Det skulle vara roligt att vara kompis med dig nu när du är lite crazy!
Haha crazy? Kanske det kanske. ;D Men palla vara blyg och tråkig, det vinner man ingenting på! Jag lovar!

Hur som helst så vill jag säga: Kom över ditt ex! De gör inte annat än att skada din tillvaro och dina känslor. Tänker du för mycket på honom/henne så blir du totalt galen! Det bästa är att glömma och gå vidare. Det som hände igår, är nu historia! Fäst blicken framåt, och ha kvar den där!

Puss och kram och nyp i stjärten. ^^



Kommentarer
Postat av: Emmelie : )

Rachel Bilson som brunett eller blondin?

2008-05-18 @ 17:57:49
URL: http://emmsaan.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

"Men palla vara blyg och tråkig, det vinner man ingenting på! Jag lovar! "



jag känner mig inte alls träffad;)

2008-05-18 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0