Emelie : wiggahoooo

Fråga inte om min överskrift, mouhaha!
Jag är så glad jämt nu förtiden. Hoppas ni också är det!
tjoteblengi typ!
Har precis kollat på Rent hus dårå.
jag känner verkligen för att städa mitt rum här hos mamma nu, det är sjukt stökigt.
Och ja, mina föräldrar är skilda, men underbara mot varandra, och de bor typ grannar.
De skilde sig när jag var 3 år så jag har inte tagit skada av det, jag är lycklig ändå. Jag har ju mina föräldrar kvar i livet, så :)

Jaha, vad gör jag, den extremt långa tjejen?
Finns det någon som är över 192cm?
Om inte, så är jag längst, hehe!

jag och min läääängd. Jag kommer att tjata skallen av er, bara så ni vet.

Jag ska försöka få folk att förstå att dom faktiskt är bra som dom är! Allihopa.
oavsett hur man ser ut osv!

Men nu mina vänner, nu ska här läsas bloggar, titta gärna in sen ;)
pusshejsi!


så här såg jag ut när jag var liten, och min pappa var typ hippie och ful, han är så söt nu idag. haha^^

jag har en hejdundrans magvärk!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: den kmr från tjallamalla.com ;)

2008-05-14 @ 21:11:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Therese =)

shit att du är 192. längsta jag träffat hittills var 187 och då blev jag typ paff ;)

2008-05-14 @ 23:25:39
URL: http://thereseinletters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0