Emelie: Vem fan kan man lita på egentligen?

Egentligen, vilka vänner är de äkta?

Det känns bara som att det enda folk gör idag är att snacka skit.
och visst, jag kanske inte är felfri från det heller. Men vi ungdomar måste börja hitta på nåt annat än att sitta här å snacka en massa jäkla skit som kommer fram ändå och sårar.
Egentligen så skulle jag föredra att vara ensam, okej, jag är en väldigt social människa.

Varje dag blir man besviken på personer. Det är ju inte meningen.

Är det inte meningen att vänner också ska stötta? Och liksom, vara glad för ens skull? När det går bra, till exempel som jag, jag är sjukskriven, och jag är hemma mycket. Men jag lyckas helt ok i skolan ändå. Många tycker det är orättvist. Men jag mår inte bra det gör jag inte. Men jag försöker och jag kämpar som ett as för att få minst lika bra betyg.
Livet är inte en dans på rosor

Vad är det man kan definera som vän?
jag missbrukar ordet vän. För de man säger är ens vänner för det mesta, är inte det.
För de fyller inte kraven. Egentligen.
Okej, man kan inte vara perfekt. Det kan man inte.
För alla definerar ordet perfekt så olika.

Alla bara vrider och vänder och förstör hela tiden!
Säger saker som inte är sant. Driver om någonting bakom ryggen på en som råkat säga nåt halvkonstigt.

Jag låter som en tråkig människa va?
Jag är väldigt glad och sprallig, och har en hel del sjukt cpiga skämt på lager. Men ja, ibland vill jag bara visa den här sidan, som vill att folk ska tänka till.

Folk, ta hand om dom ni tycker om, och trivs med. De är nog de enda viktiga.
Nej jag vet inte.

Förlåt, var tvungen att skriva av mig.


Jag är alldeles för trött för såna här inlägg.
Jag måste sova.
TittaTITTA TITTAAAAAAA, jag skriver i sömnen ;)

mouaha, förlåt!

pussans, <3

Kommentarer
Postat av: leila

va fint skrivet! jag håller med dig totalt !

2008-05-17 @ 10:42:01
URL: http://leilamiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0