Emelie: tjotahejtiiiii

Asså, som mina vänner har skrivit.
VI HAR JÄTTEMYCKET I SKOLAN.
jag trodde nästan jag skulle dö av ångest idag. shit! men jag kommer klara det här. Man ska alltid tänka positivt förstårni ;)
Snart ska jag iväg och tjäna lite pengar, skönt!
Möter kanske upp Anton på ICA (WOOOOW, ICA! ;)..) eftersom att han är hos sin mamma i Tibro här idag :)
Sen så ska jag på kalas och äta tårta. Jag lovar att äta en massa tårta från er med ;)
I värsta fall kan jag slänga upp en tävling : rutten tårta utlottas!
ja, den lär ju vara rutten efter ett par dagar iaf. haha!

yeye! jag har så konstiga ideér när jag är TRÖTTT!
jag är väldigt tråkig i den här bloggen just nu, men jag kan inte riktigt släppa min andra blogg. Men det kommer, det kommer ;)

Min lillasyster på 9 månader sitta här å sjunger opera för mig nu. Fint, mycket fint!

Har ni några syskon?
Jag har iaf en storebror på 19, en lillasyster på 11, och två tvillingsyskon på 9 månader.
Det var allt för mig ;)

söta som små hallonbär dom där små asså ^^



mums filibabbis säger jag bara :G

hare fett med nice people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0