Emelie: gör som anton, "introduktion"

Hejhej allihopaaaa :)
Jag heter Emelie, född år 1991 och är då alltså 16 år (fyller 17 om två veckor :D)
går på Itgymnasiet i skövde, precis som Anton och Melinda, som jag har denna bloggen med.
Vi är tre helt olika människor som har satt ihop en blogg, det kommer bli en skitnice kombo :D

Jag älskar att fotograferas, att vara med vänner, blogga, och köpa kläder, mouhaha ;)
Jag är 192 cm lång och det är sjukt unik för att vara en tjej!

jaja, det var lite om mig, nu inväntar vi en liten presentation från Melindis :)

här kommer en liten bild:


det här är då jaaaaaag :)

hare fett med nice!

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj ja det var unikt. Jag är också 91a men är 152 centimeter lång.. lite skillnad men också unikt :) eller kanske inte? hahah:P

2008-05-14 @ 19:41:10
URL: http://toee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0