Anton: Vad fan gör jag uppe?



Jo, det ska ni få reda på! Jag har precis kollat klart på PS: I love you!
Det var en underbar film med hon....Hilary Swank från Million dollar baby. Den var faktiskt riktigt mysig och härlig.
Jag ska nog beställa boken imorgon.
Jag har jätteont i mina ögon, för jag har verkligen suttit vid datorn hela dagen, men såna dagar måste väl komma dom också? Skönt har det varit iallafall, jag ska gå upp om...5 timmar, och duscha, äta och kolla lite på the voice.
Nu ska jag iallafall sova, puss o kram, gympabarn!

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Tack detsamma & hoppas du får en bra måndag..



förresten: Den filmen är verkligen bland de bästa jag har sett på lääänge :) Jag & min bästa kompis såg den på bion och alla satt där inne och tjöt för fulla muggar :)

2008-05-19 @ 09:24:37
URL: http://elinpelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0