Anton: Outta my head!

Har varit och spenderat min natt i Thaibridge hos mor min. GYLLYS! Men jag bestämde mig att åka till Pappa då bredbandet inte har kommit. Måste fixa lite med min powerpoint och plugga lite allmänt, det är ju så mycket nu som ni vet!
I powerpointen så ska man typ, ja, göra om en plats i Sverige. Och påläst som jag är så väljer jag Skara Sommarland. Det går snabbt att göra och jag har en perfekt idé! Strålande!

Måste snart till skolan och hämta min cykel, det kommer ju inte suga alls mycket.. Hmm.. Man kanske borde lägga in Magdas bok i iPoden.?

Vad har ni gjort idag och vad har ni för planer inför kvällen? :)


PS: Charlotte har precis gått upp på scenen för sin andra repetition, bilder och youtube kommer antagligen upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0