Anton: Don't wake me, I plan on sleeping in



Usch, nu måste jag sova. Jag vill egentligen inte sova, för då blir det morgon snabbare. Men, ja.
Vi kan säga såhär; Det är bättre att jag lägger mig nu så att ni slipper mina Emo-inlägg. förra året på sommarlandsintrot hade jag 2 stycken vänner att vara med. Nu har jag ingen, men det kanske inte gör något, eftersom att jag är så bra.

Jag har saknat sommarland, men nu när det ligger framför fötterna tvekar jag plötsligt. Men om jag minns rätt så gjorde jag exakt samma sak förra året, och då blev allt jättebra. Men, det pirrar i hela mig, det är som att jag är hög eller något, hela huvudet är helt flummigt och min mage har blivit en egen nervös individ.

Jag skriver nog imorgon bitti, så får ni ett riktigt nervöst inlägg som ni får gotta er i HELA dagen, eller iallafall fram till 17.00.
Gonatt på er!

Här får ni en liten youtube också, underbar låt på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har haft en underbar dag och kväll ^^

Hoppas din dag har varit lika bra som min och att din morogndag blir lika bra :)

2008-05-17 @ 01:44:49
URL: http://bakomlinsen
Postat av: LieMie

Blir nog en del träning och studiojobb. Själv då? ska du hitta på någe kul? =)

Mvh LieMie

2008-05-17 @ 02:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0