Melinda: Olsen twins!

Hej igen :)

Usch ja, jag var snabbt tillbaka! Men, Anton skällde lite på mig igår att jag knappt skriver, men nu så!
Som nog ingen av er vet, så är jag väldigt beroende av tvillingarna Olsen! HAHA! Varför? Jag vet inte, men det började med att jag såg på Huset fullt!
Det kanske ni gjorde också? Det var ju bra ju, även om det kändes lite fejkat ibland. ;D

Mary-Kate och Ashley Olsen ser båda väldigt bra ut tycker jag (nej, jag är inte lesbisk) men med åren har de sjunkit liiiiiite på snyggast-i-världen-listan. DE HAR FUCKING FÖRSTÖRT SIG SJÄLVA!
2 otroligt söta tjejer, har kommit att bli 2 små, pinnsmala tjejer i alldeles för mycket smink och alldeles för konstiga kläder! Visst, absolut, kör på den egna stilen, men ändå!

Trots det så hittade jag i alla fall en hyfsat fin bild på dem tillsammans. Här kommer den;


Stor bild, men whatever. ;D Jag tror den här togs någongång när MK (till höger) hade anorexi. Det ser man på hennes platta kropp.."/ Men trots det, så är de ändå ganska söta i ansiktena här!

Haha, det var allt för mig den här gången, nu vet ni att jag gillar dem och att jag har otroooligt många bilder på dem. :D

Kommentarer
Postat av: Ragnaa

Fin blogg! jag älskade mary-kate o ashley när jag va liten :P

2008-05-17 @ 10:56:27
URL: http://ragnaa.blogg.se/
Postat av: J

Åh, jag gillar med dom två. Ashley har fantastiskt hår :)



Ha det bra :)

2008-05-17 @ 22:34:11
URL: http://jagominsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0