Melinda: Äkta kärlek

God kväll bloggen och alla underbara läsare! :)

[NOTERA, SKRIVER MEST FÖR ATT LÄTTA HJÄRTAT, NI BEHÖVER INTE LÄSA DET!]

Varning för ett emo-inlägg men idag har varit en fruktansvärd dag nästan. Känslor man haft innan kommer igen, det går inte att dölja dem förevigt, även om det vore det bästa.
Har varit med Cajsa & Marie idag, roligt i och för sig, men eftermiddagen var värre.
Egentligen, vad är kärlek?
Nu låter det som om jag härmar Björn Gustavsson här eller något, men inte då. Nu skriver jag från mitt hjärta, ut med det bara. Eftersom jag är värdelös på att prata, så får jag uttrycka mig i skrift istället. xD

För ett antal år sedan gjorde jag en hemsk sak. Jag tänkte inte på det då, utan det kom senare istället. Nu, i år, förstod jag vad jag har gjort. Hur kan jag leva med mig själv?

Jag ber om att må bra, vad händer? Jag mår utmärkt. Jag ber om att få det jag förtjänar, vad händer? Jag får en allvarlig sjukdom?

Du har varit den enda som jag verkligen har älskat, det märkte jag nu. Vad håller jag på med? Varför är jag med sådana jag inte behöver? Sådana som förstör för mig! 7 år har gått sedan jag såg dig sist, när får jag se dig nästa gång? Förhoppningsvis när jag dör, om jag kommer till himlen. Jag vet att du är där nu, för du är en underbar varelse som förtjänar det bästa. Kanske var det bra att du försvann från mig? Jag var otroligt hemsk mot dig. Men, jag var så liten då, jag förstod inte. Det är inget jag kan skylla på, jag vet. Men, om du ser det här; Jag älskar dig så himla, OTROLIGT mycket A. Du var den första jag älskade, och antagligen den enda också.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till för att få utstå den smärtan du måste ha känt, det räcker inte med döden. Döden är det minst smärtsamma vad jag har förstått, men alla har rätt till ett liv. Du hade rätt till ett längre liv A, ett evigt liv.

Jag vet knappt vad jag snackar om nu, jag skriver bara det jag tänker på för tillfället. Kärlek kan man känna vid första ögonkastet, det är jag säker på. Det kan även växa fram med tiden. Så var det mellan dig och mig A, jag älskade dig så fort jag såg dig, och den känslan växte sig bara starkare & starkare under de 1 ½ åren vi var tillsammans. Du & Jag, det är så det ska vara, eller hur? Ingen annan emellan. HUR KUNDE JAG! :O


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Abbis eller vem?:S

2008-05-19 @ 15:29:00
URL: http://cajsacajan.blogg.se/
Postat av: millioncrownbaby

godkväll, någon av er hade givit mig en komment på bloggen... tackar.

du, jag börjar nästan gråta när jag läser...

Jag vill bara säga detta... för framtiden alltså..



Glöm aldrig att tala om för de du verkligen bryr dig om, hur mycket de betyder för dig.

Sedan kan man ju bråka och fan vet hur illa man kan bete sig...det är ju trots allt mänskligt.



men det är det hemskaste som finns att mista någon helt plötsligt, och minnas att de sista orden inte var så trevliga och efteråt antagligen rätt onödiga.



Lev Väl

Kramar Ulpan



2008-05-19 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0