Emelie : snart bara 10 dagar kvar! :D

om tio (efter 00.00 iaf ;D) små dagar, vem fyller år då?

JAG JAG JAG JAGGGGGGG :D
Då blir jag en mycket rik 17åring ;) Precis som Melinda, och det är ju bra såhär års.
Skolavslutningskläder ska köpas, sommarkläder också för den delen. Skor, en maassa skor. Kompisar och familjen ska skämmas bort.
underbart!

när fyller DU år?
Och, hur LÅNG är DU?


Har ni hittat nåt sommarjobb? vet att anton skrev om det också.
men jag har panik, just för att jag INTE har gjort det.
Jag menar, måste ju göra nååååååågot i sommar iallafall ;)

GAH! har fortfarande inte kommit igång med bloggandet, men det kommer väl igång sen ;)
när jag kan vara mycket mer mig själv!

och skriva om alla viktiga och bra grejer, och peppa folk! som jag gör i min andra blogg!

hare nicebajs!

Kommentarer
Postat av: Mike

emelie ser väldigt söt ut hehe

2008-05-16 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0