Anton: Hur gick det nu då med sommarland?


Jag hade egentligen inte så mycket att vara nervös för, det var precis som jag lämnade det i slutet av augusti. Många människor var kvar och det var precis lika tråkigt på introduktionen som förra året.
I år så ska jag vara på restaurangen Malibo och typ laga mat, så i kassan, you know. Rätt tråkigt. Jag vill vara på ett stressigt ställe som sagopool. Men man kan inte alltid få som man vill, man får gilla läget helt enkelt!
Jag ska jobba ungefär 45 dagar under hela sommaren, och det kommer tjänas pengar som helvete! Det är ju underbart.
Åh, jag vill vara på sago! Nu! För evigt! Undra om jag kommer tycka om Malibu när jag har varit där en säsong? Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0